Bloppis!

Sadel från Amerigo
 
http://hastutrustning.hastnet.se/sok/annons.php?aid=651685&inriktning=&typ=
 
 
Helt ny tröja från Kingsland storlek S. 500kr
 
 
 
Helt nya rid-thermobyxor i stl L. 250kr
 
4 svarta benlindor, helt nya i förpackning. Halva fleece, halva elastisk linda. Storlek full. 100kr
 
Stigbyglar, ledade med gummi på båda sidor. I bra skick! 250kr
 
Tränsbett tvådelat 10,5cm. 100kr
 
Stigbyglar, vanlig modell i silver. 80kr
 
 
 
Sakerna finns i Sävsjö men kan skickas mot fraktkostnad som köparen står för.
Kommentera med mailadress så skickar jag bild!
 
Priset är diskuterbart vid snabb och smidig affär! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON