Det kliar i fingrarna!

Just idag är en sådan dag då det riktigt kliar i fingarna.
 
Jag saknar att rida, jag saknar att skriva bra inlägg på bloggen, jag saknar att tävla, jag saknar att tillbringa hela eftermiddagarna och kvällarna i stallet, jag saknar jobbet hos Erika i Holland.
 
Ja, jag saknar helt enkelt allt som har med häst att göra...
 
 
 

Resultatet av det hela blev att jag "inventerade" i sadelkammaren... Har hittat en del grejer som inte används och som borde säljas.
Är dessutom väldigt tomt på kontot denna månaden (visserligen av väldigt roliga anledningar, men ändå!) så att få in några extra hundra hade inte skadat! 
 
Så därför lägger jag upp en liten bloppis här som kommer upp imorgon! 
Håll utkik!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON