Vilka är ni egentligen?!

Alltså.. Jag blir så himla nyfiken på er!
 
Vilka är ni egentligen som kollar in här varje dag?
Trots att jag just nu bjuder på världens sämsta bloggning, så kollar ni ändå in här varje dag... 
Och jag vill veta vilka NI är! :D 
 
 
Kan inte alla kommentera med ålder, vart ni bor och om ni är hästintresserade eller ej. Ni som vill ange namn får också gärna göra det, men ingen måste såklart...
Om ni har blogg, så länka den! Det kan hända att jag länkar tillbaka här ifrån sen ;)
 
TACK!

Kommentarer
Emelie

haha... heter då Emelie och är 16 år och bo i Vrigstad ifall du känner till denna håla! ;) Hästar är helt ok! ;)

Även om du inte bloggar så kollar man, för en dag dyker det upp ett inlägg :D Det är de dagar man hinner - en vana att kolla alla bloggar man brukar läsa :)

2013-12-10 @ 18:24:04
URL: http://lindblad.blogg.se
Ella

Hej heter Ella och har hästen Chira och Cleo!! :)

2013-12-10 @ 20:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON