Bra dag!

Åh, alla hästarna har verkligen varit så himla duktiga idag!!
Lupol skötte sig superbra i hoppningen. Försöker tänka på att ha samma galopp i hoppningen nu som vi har i dressyren, en betydligt mer samlad och starkare galopp med mera tryck. Det gick väldigt bra men givetvis är det väldigt jobbigt för Lupol efter ett tag, men det blir ju väldig skillnad på sprången så det är bara att jobba vidare på det helt enkelt.
 
Sen nu ikväll har vi löshoppat Chicca och Lirco, och herrejösses vilken skillnad det var på dom sedan i höstas. Lite vintervila och sedan mera ridning har verkligen gjort susen, båda hoppade jättefint idag!! 
 
Så idag har helt enkelt alla hästarna skött sig helt suveränt, inte varje dag det är så! haha. 
Men man blir allt lite stolt och varm i kroppen när man tänker på hur fina hästar det står i stallet! Hoppas verkligen på ett roligt år tillsammans med dom.
 
 
Blev tyvärr inget filmat då vi var lite kort om folk hemifrån,men bjuder på en film då vi hoppade Lirco i höstas.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON