Bra dag!

Sjutk bra dag idag!
 
Började med en supermysig fika tillsammans med Elin. Därefter åkte jag även och köpte en ny parfym som jag velat ha ett tag! 
 
Sedan kom Alicia hit så fixade vi stallet och sedan red en runda i skogen med Lupol och Eron. Det var årets 4 ridtur med Eron och alltså den första i skogen. Och han skötte sig väldigt bra med tanke på att vi mötte 3 tåg, ett antal bilar och desstom en älg! haha. Men han höll sig i skinnet ;)
 
 
Därefter blev det en tur till ridhuset med Lirco och Chicca. 
Lirco skötte sig super! Red helt själv hela tiden i alla gångarter idag. Fick även med lite på film så det kommer väl upp här om några dagar eller så!
Chicca tyvärr har fått en hovböld igen så det blev inte så mycket gjort med henne. men lite annanträning blev det på köpet i och med transportresan dit och hem...

Kommentarer
Caroline Bågfeldt

Sv: I början tyckte jag att sprenger var mycket bättre och soft upen inte alls bra, men med tiden har jag ändrat åsikt. Nu gillar jag mina soft up mer än sprenger då sprenger kan bli lite väl böjbara ibland och så fort dom blir blöta så glider man ur dom.
Soft upen gnisslar dock ibland och jag är hela tiden rädd att dom ska gå sönder.. haha ;)
Så det är nog helt enkelt en smaksak, men jag hade nog valt soft up då man kan välja snygga färger ;)

2013-02-12 @ 22:44:53
URL: http://carolinebagfeldt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON