Helgens ridning

God kväll på er!
Ursäkta för dålig uppdatering här över helgen men jag har helt enkelt haft annat för mig.
 
 
Har i alla fall haft väldigt bra ridpass i helgen vilket jag tänkte dela med mig av!
 
Igår stod det hoppning på schemat för Lupol och Eron. Lupol gick bra i början, lite sämre i mitten men som sedan löste sig och hoppade riktigt riktigt bra i slutet. Härligt när man får sådan känsla i sprången! :D
 
Eron hoppade sina första språng för i år och gjorde det hur bra som helst! Skötte sig alldeles utmärkt och var bara allmänt jätteduktig! Härligt när det fungerar så bra.
 
Därefter var det bara hem och lasta om och åka ner med nästa gång. Det blev Lirco och Emelie tog med Cappellini.
Lirco skötte sig super och det var helt klart det bästa ridpasset någonsin. Massa framåtbjudning hela tiden men lyssnade väldigt fint.
 
 
 
Idag har jag endast ridit Lupol men det blev 3km galopp på åkern. Härligt! 
Måste ju bygga upp konditionen till topp nu när man har chansen innan alla tävlingar drar igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON