Lets do this!

Sådär, då har man jobbat färdigt för dagen. Har bara en massa roliga saker att se fram emot nu! :D
 
Ska slänga i mig lite mat nu och sedan gå ut och fixa stallet och se!
Sedan styr jag racer-Saaben mot Jönköping för att äntligen få träffa mina favorittjejer igen!! Åhh vad jag har saknat dom, vi kommer ha så himla mycket att prata om!
 
 
Blir först bio och sedan ut och käka någonstans, sen hem till någon där vi säkerligen kommer och sitta och prata halva natten! haha. 
 
Sover sedan hos någon av dom inatt, och imorgon blir det shopping för min del! Blir en sväng både på stan, A6 och såklart Charlies!!
 
Har en känsla av att jag har ett grymt dygn framför mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON