Söndag

Nu är det äntligen söndag och jag ska bara njuta hela denna dag av att vara ledig och inte behöva tänka på någonting...

Igår gick äntligen medlemsfesten av stapeln som jag och Emmy arrangerade. Efter mycket slit och arbete blev det till slut en lyckad kväll!! Jag blev dessutom framröstad som årets medlem 2012 vilket jag är jätteglad och tacksam över, en riktig ära! :)

Efter medlemsfesten gick jag vidare till några andra på efterfest! En helbra kväll helt enkelt!!

Bjuder på en bild där man ser hur glad man det ut om man blir årets medlem ;) haha


Kommentarer
Linnea

wohoo! grymt tjejen:D grattis!!

Svar: Tack :D
Henny Vinlöf

2013-02-03 @ 21:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON