2013

Äntligen är 2013 här, som jag har längtat!!
Hela kvällen igår mer eller mindre räknade jag ner tills det blev nytt år, vill så gärna bara lägga 2012 bakom mig och gå vidare!
Nyåret firades med bastu, bad, mat, vin och massa trevligt sällskap! Till sist hamnade vi nere på Kulturhuset med några andra där vi dansade in det nya året, sjukt nice!
 
 
Idag bjöd jag nattgästerna på vrålfrukost. Amerikanska pannkakor, melon, bröd, juice, kaffe och lite tända ljus på det. Hur mysigt som helst!
 
 
Nu i eftermiddag står det ridning på schemat, har gjort klart allt i stallet idag på morgonen när jag släppte ut hästarna.. jag och Emelie ska till ridhuset så idag blir det lite riktig ridning!
Därefter får det nog bli lite frisering av hästarna, de ser ut som skogsmullar allihopa! haha
 
 
 
Aja, hoppas i alla fall att ni hade en superkväll igår och att ni är taggade på 2013!!

Kommentarer
Ronja

Jätte fin blogg, kika gärna in i min blogg och ställ några this or that frågor!
Kram!

2013-01-01 @ 18:44:02
URL: http://ronjaahultman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON