Dressyrträning 12 jan

Dressyrträningen igår med Lupol gick så himla bra.
Vi har nu gått vidare ytterligare ett steg och tränar nu ännu mera på samling och att "spänna bågen".
Så himla kul och det kändes så himla bra verkligen!!
 
Lupol tyckte det var skitjobbigt mot slutet, och jag hade ganska svårt att känna mellan att han gick nästan rätt, mot att han gick helt rätt.
Så det blir hårdträning på detta nu fram tills nästa träning!!
 
Har några videoklipp men de måste in på datorn först innan ni får se dom!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON