Egenskaper

För ett tag sen berättade en vän till mig att personen tyckte jag var så himla snäll.
Jag är ju såklart mycket annat också och har som alla andra mina sämre dagar och sämre sidor, men personen påtryckte verkligen att jag var snäll...
 
 
Och igår så kunde jag inte somna, låg nog vaken till två, och då låg jag och tänkte en del på det där... 
 
 
Att jo, jag är nog ganska snäll av mig, på ett lagom sätt.
Jag vill alltid att alla ska få vara med, försöka se till att alla mår väl, ge alla en chans och lära känna människor lite på djupet innan man dömer dom... Det är i mina en snäll människa, och det är en sån människa jag själv strävar efter att vara och sånna människor som jag vill ha i omgivningen runt omkring mig!
 
 
Jag har i min uppväxt fostrats ganska fritt, men fått inpräntat i huvudet att så som man själv vill bli bemött ska man bemöta andra. 
 
Och om jag ska förklara hur jag själv är så måste det nog bli att jag är snäll. Men jag låter heller ingen köra över mig bara för att jag vill vara en snäll och god människa. Om något är fel eller om någon beter sig fel, så säger jag det. 
Jag tycker man ska behandla alla väl och med respekt. Gör man inte det så sätter jag mig emot. Och det är en väldigt bra egenskap tycker jag som jag är glad över att jag har!
 
 
Såhär, gammal och vuxen som man har blivit, tycker jag att jag haft en bra uppväxt och utvecklats till en bra människa som bär på bra egenskaper.
Sen är det ju klart att jag gärna vill bli bättre och agera bättre i vissa situationer, men överlag är jag ganska så nöjd med mig själv och hur jag är!
 
 
Hur skulle ni beskriva mig som människa?

Kommentarer
Emma

Du är verkligen snäll henny! Tänker på andra och försöker alltid att göra ditt bästa :) kramis

2013-01-02 @ 19:57:00
URL: http://emmaelisabethsally.devote.se
Sofie

Jag skulle beskriva dig som snäll, driven, målinriktad, lugn, ansvarsfull och GENOMGOD.

2013-01-02 @ 21:06:21
URL: http://countmeamongyoursaints.blogg.se
Linnea

Stämmer helt in på det du skrivit och även det dom andra skrivit! Du är snäll, tänker verkligen på personerna i din omgivning, men ändå bestämd! :) Tycker det som din mormor sagt om dig var riktigt bra och stämde in! :) Kraaam

2013-01-03 @ 10:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON