Fredag!

Hej på er!
Fredag idag och äntligen helg även!
Superbra tycker jag! :D
 
Har bestämt mig för att hur veckan än har varit och hur fredagen än har varit, så ska jag verkligen försöka släppa det efter sista jobbtimman på fredagen och bara njuta av att det är helg, och försöka göra den till något riktigt bra!
Vad sägs om det? 
 
 
Har varit i stallet en stund efter jobbet och nu även varit och handlat...
Blir en lugn kväll idag... Det blir antingen en kväll i stallet med lite fixande, eller en kväll i soffan med en film... Vet faktiskt inte riktigt åt vilket håll det lutar åt än, känns ganska lockande med en avkoppplande kväll i stallet, men att ligga inne i värmen i soffan är ju inte heller helt fel... haha
 
 
Aja, snart blir det käk i alla fall och sen får vi se hur kvällen slutar!
 

Kommentarer
Tuuli Elmgren

Superfin blogg! Var gärna med i veckans blogg, avslutas imorgon (:

http://londonryttaren.se/2013/january/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang.html#comment

2013-01-19 @ 10:39:23
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON