Hovslagaren

Fick lite bråttom hem ifrån ridskolan... Blev lite dubbelbokad då hovslagaren var här klockan 15 och jag jobbade till 16... Som tur var är min pappa så himla snäll och höll koll den första timman även om han inte var överlycklig för det då det var 4 unghästar som skulle skos, varav den ena har och har haft boxvila i 1,5 månad ungefär.. haha
 
 
I alla fall, när klockan slog 16:02 åkte jag snabbt som blixten hem ifrån ridskolan för att ta över... Och alla skötte sig bra förrutom den med boxvila, vilket är fullt förståeligt kanske...
Chicca fick helt klart dagens guldstjärna, första gången hon fick skor på sig och skötte sig utmärkt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON