Känslor

Denna veckan har väl inte varit den roligaste direkt känslomässigt...
Ibland kommer jag in i perioder där jag är väldigt känslig av mig. 
Det växlar från världens lyckligaste, till fullständigt förbannad, till hur ledsen som helst.. Allt på bara 15 minuter.. Och sen börjar det om!
Det är faktiskt himla jobbigt, och framförallt så tycker personerna i min omgivning att det är väldigt jobbigt...
 
 
Det viktigaste i dessa perioder är att inte låta någon trampa mig på tårna.
Be om hjälp från folk som verkligen stöttar mig, och hjälper mig ta mig igenom dessa svackor...
 
Tyvärr är det inte lika lätt alla dagar..
Just igårkväll var varit en sån kväll då jag blandade alla känslor, flera gånger om, på en kort stund...
Man ser liksom inte ljuset långt där borta längre, utan det enda som finns framför en är svart och motgångar...
 
Ursäkta ordvalet, men hur fan ta man sig ur sånna här perioder?!

Kommentarer
Linnea

Gumman då! Vad är det du funderar på?:( Ring om du vill prata, finns här!!<3

Svar: Vi tar det på telefon, eller IRL.. Måste ses snart!! <3
Henny Vinlöf

2013-01-20 @ 16:44:47
Elin

Har känt samma ett tag nu, allt går upp och ner! Förstår exakt hur du menar.. Ångest över allt. Snart kan du ta det lite lugnt och lugna ner dig lite, tror det är det du behöver! Finna ro. Stor kram vännen! <3

Svar: Kram på dig med Elin! <3
Henny Vinlöf

2013-01-21 @ 17:33:20
Linnea

Ja ring när du hinner, vill och kan prata så kan vi bestämma en dag när vi kan ses!! :) saknar dig med!!<3<3 Ja börjar min praktik imon btw så kanske kan ses någon dag efter min praktik när vi båda hinner:)kramis, du är grym!

2013-01-21 @ 20:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON