Klar för dagen

Då var man klar för dagen så då är det väl bäst att börja ladda upp inför morgondagen med jobb! Känns sådär efter att ha varit långledig nu, men det är bara att köra på så kommer man igång ganska så snart igen!
 
 
Sadelprovningen gick väl sådär idag.. Eller, vi hittade en sadel som passade väldigt bra, det är bara jag som är lite osäker och velar fram och tillbaka hela tiden...
Svårt det där, och ännu svårare när man inte är sådär jätteinsatt i hur sadlarna tillverkas och ser ut, och framförallt hur saker och ting påverkar hästen...
Det är ju en hel del pengar det handlar om med, så det är ju inte bara att ta första bästa om man inte känner sig helt hundra med den... åhh, jag hatar sånt här!!
 
 
Nu i eftermiddag har jag gjort i ordning stallet och fixat och donat lite... Därefter blev det en dusch och sedan till Konsum för att handla lite.. Så nu sitter jag här och kollar på tv, och lär göra det resten av kvällen med!
 
 
Hoppas ni haft en bra helg i alla fall!

Kommentarer
Sofie

Vad var det för sadel som passade då? :)

2013-01-07 @ 16:12:52
URL: http://countmeamongyoursaints.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON