Kopplar av efter första och värsta dagen på veckan...

Yes, ni förstår nog vad jag gör just nu om ni läser rubriken!
 
Sitter här och försöker koppla av och göra mig redo för sängen efter veckans första dag, och oftast den värsta enligt mig...
Måndagar är alltid lika långa, det är alltid lika jobbigt att gå upp sängen, alltid lika omotiverande att köra igång kroppen på... Och ja, jag gillar inte måndagar helt enkelt!
Måste verkligen försöka hitta ett sätt som gör det lite lättare för mig på måndagar, något som får mig att känna att måndagar är helt okej ändå!
 
Någon som har något bra tips? Mottages väldigt gärna i så fall!
 
 
 
Dagen slutade i alla fall bra med att träffa Elin! Därefter blev det en lång varm dusch och nu är det snart dags att krypa ner i sängen! :D
 
Hörs imorgon igen..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON