Mycket på schemat!

Måndag och tisdag blir två hektiska dagar.
 
Först på måndag är det linsträning som gäller hos Synsam! haha. Har fått mina linser men måste gå på träning först i att ta ut och sätta i dom, så det blir det imorgon.
Utöver det ska stallet fixas och egentligen skulle jag hinna med en ridtur på Lupol också, innan jag börjar jobba vid 13:30. Troligtvis kommer jag inte hinna rida Lupol, och inte efter jobbet heller då jag jobbar till 21:30...
 
Sen på tisdag så jobbar jag från 8:00-18:30, så det blir en lång dag i stallet och när jag väl kommer hem blir det att rida Lupol. Eller om man kan fjäska lite för föräldrarna och be dom köra ner Lupol till ridhuset så kan jag rida där direkt efter att jag har slutat. Vore det bästa egentligen! =)
 
 
Så nu blir det två dagar med fullt ös. Sen lite lugnare igen på onsdag och torsdag, innan heldag på dagis på fredag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON