Nöjd tjej!

Blev tyvärr ingen bild på sadeln. Får fixa en imorgon istället helt enkelt!
 
 
I alla fall så är jag himla nöjd över nya sadeln! Blev en begagnad som vatt använd i 4 månader.. Inte mig emot, inriden, billigare i pris samt använd och lite sliten. Då behöver man inte vara så fruktansvärt rädd för att röra sadeln! haha
 
Det enda negativa är att den är brun.. Jag vill ju egentligen ha svart utrustning, åtminstone åt Lupol... Hmm, då är frågan... Kan jag fortfarande rida runt med svart träns (som Rolf-Göran! haha) eller blir man "tvungen" att hitta ett nytt fint träns som är brunt? svårt det där...
 

Kommentarer
Angelica

Haha jag har samma problem, ska byta till svart utrustning nu troligen men har ju alla träns i brunt :( haha

2013-01-26 @ 19:49:35
URL: http://angelicagustavsson.blogg.se/
Sofie

Jag har brun sadel & svart träns, inget som jag egentligen stör mig på eller som man direkt lägger märke till :)

2013-01-27 @ 00:07:07
URL: http://countmeamongyoursaints.blogg.se
Elin A

Henny!!! Inte finheten som spelar roll! haha! ;)
Som du ser har ju även Roffe mörkbrun sadelgjord så tre nyanser och så vann han världscupen! Men hittar du ett fint bra träns i brun färg är det ju inte fel heller ;)

Svar: Haha. ne jag vet. Intalar mig nu att om Roffe kan rida runt sådär så kan jag också göra det ;)
Henny Vinlöf

2013-01-27 @ 17:21:51
lisa

Eller så tänker du att "Om Roffe rider runt så, så SKA man rida runt så!" ;D

Ja, sjukt fina!

Den 9e februari.. så det är ett tag kvar :(

2013-01-27 @ 22:49:20
URL: http://lisacandemyr.blogg.se
Emelie

Ja, eller hur! :)
Du har visserligen en fux, då ser det lite värre ut men tycker inte du ska reta upp dig på det! Ha en sadel ni båda trivs med så kör på det! :) Det är ju inte utrustningen som räknas liksom!

2013-01-31 @ 20:08:49
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON