Nytt år

Inför detta nyåret fick jag för första gången i mitt liv känna en längtan efter ett nytt år.
Att räkna ner, bara längta så in i bomben tills det äntligen slog om! 
Lite läskigt egentligen men samtidigt spännande att kunna se fram emot något så mycket som man inte har en aning om hur det kommer sluta!
 
Men det är nog därför jag har längtat så mycket!
 
Att kunna göra det till vad man själv vill, kan och orkar, att få börja om på ruta ett igen och kunna ge järnet!
 
 
Jag hoppas innerligt att detta året fylls av lite färre skador än 2012, jag orkar liksom inte riktigt med det ett år till...
Jag ska också se till mig själv först, se till att jag är lycklig och nöjd med tillvaron omkring mig. Därefter kan jag även stötta och hjälpa andra!
 
 
Dessa dagar på året har hittils varit väldigt bra. Lupol har känts så himla fin, så tänkte försöka se till att det fortsätter så!
 

Kommentarer
Fanny & Filippa - Hästblogg

Fin bild!

Jo,allt är bara bra med oss också :)

2013-01-03 @ 13:44:57
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se
Emelie

Nepp, inte den jag kikade på :) den finns bara i mörkblått. Men den här jackan jag köpte från Charlies, måste bara tillägga innan du besäller/åker för att prova den, det finns fickor men det är ingen dragkedja. Dock tror jag det finns innerficka. Men det är en riktigt diss om du frågar mig :) Annars är den bra, invigning idag!

2013-01-03 @ 16:33:10
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON