Onsdag och långt ifrån pigg...

Hej bloggen!

Onsdag idag och jag mår inget vidare.
Min kropp känns helt fördärvad.. Enda gången det inte gör ont i hela den, och som jag inte skakar, är när jag sitter eller ligger och är helt stilla...

Var i alla fall ute i stallet på morgonen och släppte ut och mockade åt recycle som står inne.. Gick sen in och la mig igen..

Nu har jag varit uppe en stund och är varken bättre eller sämre... Får väl se om man piggnar till under dagen!

Slänger in en bild på hur fint solen lyser här hemma idag i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON