Söndag kväll...

Sitter och kollar runt på lite olika sidor för hästutrustning... Är inne i sån period just nu då man bara vill ha allt!!
Tyvärr räcker inte plånboken till bara, särskilt inte efter helgens inköp! ;)
 
 
Men måste i vilket fall, eller måste och måste men jag vill väldigt gärna och då får det helt enkelt bli så, köpa nya sadelgjordar. Både en vanlig har jag tänkt och även en magplatta. Har hittat en fin, om man bortser från den dyra och fina jag hittade på Charlies idag haha, som de säljer på börjes. Tycker den verkar vara helt okej och ser faktiskt väldigt fin ut för det priset!
 
Stäng
 
Så tänkte jag skulle ringa och beställa den nu i dagarna. 
 
 
Annars har det varit en lugn och skön dag! Var och red i ridhuset idag på morgonen. Mest för att känna lite extra på sadeln ännu en gång, så hoppade även några språng så att allting var okej då med. 
 
Sen åkte vi till Jönköping som sagt, där jag dessutom sålde en av våra gamla sadlar vi inte använder längre. Så det blev ju en riktigt lyckad tripp till Jönköping idag som sagt! 

Kommentarer
Sara

sv: blir med rätt stor säkerhet, inget köp av en stor häst nu, då jag måste betala häst + undehåll helt själv isåfall.. Alltså måste jag skaffa jobb först.
Kanske blir lån av häst, eller så hittar jag någon jag kan rida undertiden jag blir klar med skolan. Sedan ska jag försöka hitta ett jobb i försäljnings/tävlingsstall, och då är det inte alltid en fördel att ha egen häst ändå, utan vill kunna vara flexibel :)
Men när jag funderat ut vart jag ska i livet så blir det häst!

2013-01-27 @ 21:58:18
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON