Vetlanda

Har varit i Vetlanda en stund under förmiddagen..
Var och bytte mig till en varmare mössa och en ny halsduk, sen köpte jag även ett par termobyxor att ha på jobbet om man nu ska jobba som förskolelärare framöver ;) blir lite kallt att stå ute några timmar per dag annars...
 
 
Nu har jag precis ätit lunch och även gjort en planering för Lupol under våren fram till v. 14
 
Känns bra att ha allting under kontroll, så nu ska vi försöka hålla oss till planen så vi uppnår målen i vår.
 
Om ni vill kan jag dela med mig av upplägget här, annars behåller jag det för mig själv! ;)

Kommentarer
linnea

Klart vi vill se :D

2013-01-05 @ 22:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON