Helgens höjdpunkter!

Har varit väldigt dåligt uppdatering här under helgen, ni får ursäkta men jag gillar mitt liv så himla mycket att jag lever ut det till fullo! ;)
 
 
I lördags jobbade jag, var hemma kl 14 och red då lite grann. Sen iväg igen och handla för att åka till Linnea på grillkväll! Var ett härligt gäng på 7 pers som grillade, spelade kubb och hade väldigt trevligt!!
Sov sedan hos henne över natten och kom hem igår igen!
 
 
På eftermiddagen var de några och provred Carat vilket gick väldigt bra!! Äntligen börjar hans rätta jag komma fram mer och mer så det är verkligen kul att få visa upp!
Därefter red jag Recycle, och vi hoppade för första gången sedan i november!! Glädjerus vill jag lova er!
Hon är så himla härlig hon!!
Skötte sig alldeles utmärkt dessutom så det var ett riktigt bra avslut på en grym helg!!
 
 

Kommentarer
Malin Ottenbäck

Fin häst du har!

2013-07-02 @ 10:14:02
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON