Hemma igen!

Sådär, då var jag hemma igen efter lite äventyr!
 
Kom hem idag vid lunchtid ungefär efter några stressiga byten...
Aja, jag kom hem i alla fall även om jag inte hade mer än 2 sekunders marginal till sista tågbytet i Nässjö. Sprang allt jag hade, och hann precis innanför dörrarna innan det stängdes och åkte iväg. Det kan man bokstavligen kalla att slänga in väskan för att den inte skulle klämmas haha. 
 
 
Nu i eftermiddag har jag bara tagit det lite lugnt först medans världens oväder passerade oss... Usch, hur mycket regn som helst och sen åska på det...
Men nu ikväll klarnade det upp och blev riktigt fint så då passade vi på att rida lite jag och Alicia =) gick riktigt bra!
 
Dessvärre blev Recycle rädd för något i stallgången och hoppade till, och den enda bakfoten landade på min fot precis bakom där stålhettan tar slut såklart... Så ikväll blir det soffan med foten i högläge, härligt! Tack för det "Välkommen hem matte!" ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON