Hoppning på schemat!

Måndag idag, och en av de sämre måndagarna jag upplevt...
Aldrig roligt att komma till en ny arbetsplats där vissa av dina nya arbetskamrater, som du ska jobba med några veckor framöver, inte direkt visar sig från sin bästa sida!
 
Usch, jag kommer aldrig sluta förvånas över hur vissa människor, vuxna sådana dessutom, kan bete sig... Bara att skaka av sig och släppa det när man åker därifrån! 
 
 
Sen blev dagen bättre!
Väl hemma möttes jag av hela familjen typ, eftersom alla har semester nu och inte jag(!!) haha. Men det var ju trevligt och maten stod på bordet när jag kom hem. Inte varje dag det är sådan lyx här hemma kan jag lova er! Men det var trevligt att äta lunch med sin familj för en gångs skull.
 
Kvällen tillbringas i sadeln då det står hoppning på schemat idag! Åhh, jag blir som ett barn på julafton när jag vet att jag ska få hoppa lite! haha. Förstår inte hur roligt man kan tycka något är, men man blir ju glad i hela kroppen av bara tanken =)
 
 
 
 

Kommentarer
Martina

Det där lät inte bra! Får man fråga vad dem gjorde mot dig?! :o

2013-07-09 @ 16:29:25
URL: http://retardriders.blogg.se
Maja - retardriders

sv: haha ja. nu i sommar är jag på ädelfors folkhögskola :)

2013-07-10 @ 17:37:05
URL: http://retardriders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON