Inköp Falsterbo

I år är i stort sett första året jag inte har planerat att handla något speciellt sådär...
Visst, det är klart man handlar när man väl är där men jag har ingenting som jag liksom ska köpa.
 
 
Det brukar dock vara ganska farligt när det är så.. "Lite" spontanshopping kan till slut bli ganska dyrt haha. Man hittar en massa saker som "kan vara bra att ha", som man egentligen inte har något behov av!
 
En sak som är säker är att jag inte ska handla någon utrustning till hästarna i alla fall. Förhoppningsvis sker det lite förändringar bland hästarna till hösten så jag får helt enkelt slita på det jag har tills jag vet hur läget ser ut.
Något fint schabrak däremot är det enda som jag har tillåtit mig själv att handla!
 
 
Men det är faktiskt 2 saker jag ska hålla lite utkik på.
Dels är det efter Safety-system, jag behöver några nya bomhållare och det är smidigt att handla där på plats. Haha, gud va roligt inköp tänker nog alla nu! Ne, jag tycker det är lika tråkigt som ni men det är det enda jag faktiskt är behov utav...
Sen ska jag hålla lite utkik efter en kavaj och ridbyxor! Är sugen på en ny kavaj då min börjar bli ganska sliten nu efter några år tillsammans, och ridbyxor slits ju dagligen så det går det alltid åt några nya varje år på Falsterbo.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON