Borta hela dagen

Idag är jag iväg hela dagen...
 
Usch har varit många sånna här dagar denna veckan. Tur jag har planerat för både Lupol och Recycle att ta det lugnt denna veckan så det är endast Carat som behöver motioneras varje dag. De andra får vila de dagarna jag har varit iväg...
 
 
Idag står det i alla fall först jobb på schemat, sen direkt ner till ridskolan för att hjälpa till på klubbens pay & jump. Var en del starter så är nog hemma ganska sent, får se om jag hinner motionera någon häst då =)
 

Kommentarer
Jessica

Sv: Tack! Så du ska alltså inte vara med på P&Jen då? :)

2013-06-27 @ 15:53:36
URL: http://vinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON