Last week

Åh vad jag tycker om er läsare!
 
Även om jag knappt uppdaterar här längre så är ni alla inne här varje dag och kollar läget! Det blir jag jätteglad över och man får minsann lite dåligt samvete över att man inte sköter sig lika bra som ni... haha
 
 
Vad som hänt sedan sist är inte särskilt jättemycket.
Eron är den häst som haft den tuffaste veckan denna gången. Väldigt svår hoppträning i torsdags med dessutom en väldigt trött häst. Sedan svår tävling igår med många nya intryck. Tittiga hinder, varmt väder och långa banor (10 språng i lokal 1m för unghästar), gjorde att orken tog slut helt enkelt... Bara att lägga på rutinkontot och blicka framåt!
 
 
Lupol och Recycle hade det lite lugnt i veckan med skritt i skogen, efter deras behandling i måndags med pharmalight. Nu i helgen har de däremot ridits lite mer ordentligt igen och båda har varit sååå fina!! Härligt när man känner så stor skillnad, då är det en dröm att rida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON