Lite jobb också...

Japp, lite vettigt måste man få gjort även dagar som denna då man är ledig och vädret är helt fantastiskt!
 
Har suttit och skrivit lite papper nu ikväll. Kommer troligtvis en ny häst hit i dagarna så måste få klart på lite kontrakt och sådant tills dess så det bara är att skriva på sen!
 
 
Annars har eftermiddagen inte erbjudit särskilt mycket mer än stenplockning haha. Men har trimmat Eron lite nu ikväll i alla fall och han kändes riktigt fin idag! Han har varit lite trött det senaste, tror det har berott lite på en "värme-chock" typ.. Men nu känns han helt som vanligt igen så det är skönt =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON