Måndag

Måndag idag och ny vecka! En trevlig sådan med kort jobbvecka och midsommarfirande, perfekt ;)
 
 
Gårdagens tävling var ingen höjdare. Regn hela dagen och två starter innan mig i andra klassen så bokstavligen öppnade himlen sig, banan var sådär rolig sen...
Aja, inte mycket att göra åt utan bara att ta nya tag!
 
 
Väl hemma red jag den nya hästen (som jag snart ska fixa en liten presentation på till er! haha. Tills dess går han under namnet "nya hästen"..) och Recycle.
Den nya hoppade några kryss för första gången och gjorde det riktigt bra!! Ska göra samma sak idag för att se om poletten trillar ner helt och hållet!
Recycle fick gårdagens guldstjärna, hon var sååå fin!! Åh vad jag gillar den där hästen, helt i min smak!
 
 
 
 
Idag kommer Alicia hit så då får det bli en runda i skogen med Lupol och Recycle. Sedan blir det samma jobb som igår med den nya på banan, 

Kommentarer
Linnea

Fina ni är!! :)

Svar: Tack :D
Henny Vinlöf

2013-06-17 @ 21:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON