Vardagsschabrak

Jag är i stort behov av att köpa hem lite nya vardagsschabrak. 
Alla här hemma rids med "sitt egna" schabrak så när 6 hästar rids dagligen så går det åt några stycken... Särskilt denna årstiden när de svettas mera och är mycket mer skitiga och dammiga! Då tvättas de oftare och blir väldigt fort utslitna...
 
Önskar därför tips på lite billigare schabrak med bra kvalité och som inte förlorar all passform och färg efter en tvätt...
 
Är det någon som har något bra tips på bra schabrak till vardags så får ni väldigt gärna kommentera här med en länk till dom också! :D
 
 
 
Helst av allt skulle man ju önska att man hade 20 st egendesignade schabrak på hyllan från Anna Scarpati eller liknande! 
 
 
 
 

Kommentarer
Martina

Protector har jätte bra schabrak! Snygga men inte alltför dyra :) finns billigare på fler sidor men sharpman hade många olika färger! Den ligger dessutom på plats och är inte sladdriga, utan stadiga och fasta :)

http://www.sharpman.se/Product.aspx?m=569632&p=726647&v=726650

2013-06-11 @ 20:26:58
URL: http://retardriders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON