25 mars 2013

God kväll!
Uppdaterar lite snabbt innan jag ska ut och ge hästarna sitt sista mål med mat för dagen.
 
Har varit i stallet hela kvällen. Alicia har ju varit här så vi var ute med Eron och Lupol, och Emelie med Cappellini, på en tur i skogen! Himla trevligt faktiskt och alla hästarna skötte sig riktigt bra för en gångs skull!! Oftast brukar det ju alltid vara någon som är mera som ett monster, pigg och helgalen med andra ord, men idag höll alla sig på backen. Skönt att det är så också ibland =)
 
 
Därefter gjorde jag och Alicia ordning på all utrustning sen igår. Så nu är allt putsat och skydden är tvättade, alltså helt redo inför nästa tävling.
Tycker det är så himla smidigt att putsa efter tävlingen, istället för dagen innan när smutsen suttit på utrustningen i några dagar/veckor sedan sista tävlingen... Nu är allt redo inför nästa tävling, perfekt!!
 
Blev även lite frisering av Recylce. Hon tycker det är så himla skönt och roligt framförallt att få stå i gången och få lite uppmärksamhet, det märks så väl att hon saknar att vara igång... Men snart är det dags att börja skritta igen efter operationen. Längtar så!!
 
 

Kommentarer
Johanna Grant

Åh vad trevligt! Vad ska du ha för en natt i så fall? Och vet du någon som har stallplats närmre tävlingsplatsen får du jättegärna höra av dig! :)

Mvh

2013-03-26 @ 15:07:10
URL: http://johannagrant.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON