Fina hästar!

Sådär, då var alla 3 motionerade ikväll och alla skötte sig riktigt bra!!
 
 
Lupol var ganska så stel i början och ville inte riktigt vara med på samma spår som jag. Men efter lite väntande och konsekvent arbete så löste det sig efter en stund och därefter jobbade han på riktigt fint. 
Jobbar ganska mycket med honom i förvänd galopp just nu för att balansera upp och stärka galoppen ytterligare, och det ger verkligen jättebra effekt på honom. Blir sååå fin då!!
 
Chicca och Lirco skötte sig också bra! För första gången som dom båda två samma dag skötte sig super de första varven. Longerar ju inte dom längre nu innan ridpassen (gjorde det de första gångerna efter vilan och de gångerna de fått några för många vilodagar mellan passen!), men idag var båda jättelugna och skrittade på så fint så! Skönt att de lär sig hur man ska bete sig. Får väl se hur många dagar det håller i sig bara....
 
 
Nehe, nu kallar duschen och sedan sängen! Imorgon blir det jobb igen!

Kommentarer
Elin

Kul att det gick bra :)

2013-03-27 @ 06:10:25
URL: http://hopelessdreaming.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON