Fredag, igen!

Då var det fredag igen!
Veckorna går så himla fort nu, det gäller verkligen att ta till vara på tiden och göra något ordentligt av den. Att njuta lite extra dessutom nu dessa dagar när det är sånt underbart väder ute!
 
 
Gårdagen var en riktig skitdag. Många timmars jobb och alldeles för dåligt humör, inte den roligaste kombinationen.
Idag däremot har det varit bättre. Har för första gången sedan i höstas typ slutat jobba "normal" tid och kunnat vara hemma på eftermiddagen när det är ljust ute, helt underbart! 
Har fixat i stallet och massa sånt...
 
Nu har jag bara varit inne och druckit kaffe så nu är det dags att gå ut till stallet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON