Fullt schema denna veckan

Alltså, denna veckan har jag inte en minut över.
 
Måndag: jobb 7-13:15, därefter till ridskolan en sväng. Sedan på kvällen ska Chicca och Lirco åka iväg på löshoppning.
Tisdag: Jobb 7:30-16:00. Klipptid vid 16:15 och sedan rida hela kvällen! 
Onsdag: Jobb 7:45-16:30. Rida därefter och sedan iväg på möte på kvällen.
Torsdag: Jobb 7-13:30. Hem och rida och på kvällen ska Eron göra hoppträningsdebut!
Fredag: Jobb 7:30-14:30. Hem och rida och sedan iväg och rida en annan häst.
Lördag: Ner till Skåne och köra en häst. Sedan förbereda inför tävling!
Söndag: Tävla i Udden med Lupol.
 
 
Så ser mitt schema ut!! Ska bli sjukt kul och jag är laddad till tusen :D
 
Livet, nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON