Hoppning hela kvällen

Då var man hemma efter en helkväll med hoppning i ridhuset.
Först träning med Lupol. Var en sån där mellanbra träning igen, det fick varken jättebra men inte heller dåligt.
Hållet på att stärka galoppen på Lupol och ändra lite i min ridning, vilket gör att sprången och kvalitén på galoppen försämras lite och då känns allting helt plötsligt jättedåligt.
Får trösta mig med att det förhoppningsvis är 10 gånger bättre om två månader framåt.

Löshoppningen gick väl sådär den också... Ingen av de fokuserade på rätt saker idag utan verkade ha en allmänt dålig dag vilken inte blev mycket bättre när de var inne i ridhuset.
Aja, det är väl bättre de är ur fokus nu och bättre om två månader när det gäller, men det är ju alltid lika surt när man har sånna här dagar...

Nehe, lika bra att försöka hitta ny motivation och jobba vidare..

Imorgon är det fredag och helg, hörs då!


Kommentarer
annsoh

hejsan! kör igång dagens blogg nu! skulle va jätte kul om du ville vara med! ny vinnare varje dag! kram! http://annsoh.blogg.se/2013/march/dagens-blogg-avslutad-anmal-dig-igen.html#comment

2013-03-07 @ 23:25:52
URL: http://annsoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON