Sjukaste klassen

Haha. Alltså, jag tycker jag har ridit ganska många "konstiga" bedömningar på tävlingar ibland.
När man åker iväg på meetings brukar det oftast vara någon "annorlunda" bedömning på någon klass. Alltifrån pay and ride där pappa kört fyrhjuling och jag ridit, eller där man hoppat samma bana om och om igen under en viss tid och den som red flest varv och felfritt vann, eller när man fick sätta ihop en egen bana på 8 språng där bästa resultat vann!
 
 
Men tillbaka till konstiga bedömningar. Denna slår nog rekord än så länge! haha
 
Ja, kolla själva så förstår ni nog! Och grattis Douglas, sjukt imponerande!!
 
 

Kommentarer
Elin A

Hahahah! Coolt! Blir på nästa pay and jump i Sävsjö! :D

Svar: Haha ja men eller hur!! ;) bara att börja träna nu då!
Henny Vinlöf

2013-03-23 @ 17:45:19
lisa

Guuud vad sjuukt! :O :D

2013-03-25 @ 22:53:06
URL: http://lisacandemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON