Tisdag!

Andra dagen på veckan och det är värsta stormen utanför! 
Sådär mysigt om man är ute, men inomhus är det ganska charmigt ändå!
 
 
Jobbet gick finfint idag. Vi har byggt torn, byggt värsta domino-grejen vad man nu ska kalla det, och stora fina hus av lego. Japp, jag trivs som fisken i vattnet! ;)
 
Direkt efter jobbet begav jag mig till frisören. Har klippt av typ 1 dm och slingat. Sååå skönt med lite uppfräschning såhär inför "våren" (när den nu kommer?!).
 
 
 
Nu ska jag städa lite på rummet. Dammsuga, damma lite på fönsterbrädorna och byta lakan står på schemat!
Ha en fin tisdagkväll alla läsare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON