Fredag

Underbara fantastiska fredag.
Att man kan inte annat än att älska fredagar!
 
 
 
Dagen har bestått av jobb. Öppning idag igen, 3e för denna veckan, så man var allt trött när klockan ringde idag på morgonen...
 
Nu har jag varit hemma en stund i alla fall och ska ut och börja göra i ordning stallet nu. Har 3 hästar att rida idag, samt måste fixa allting till söndag och 3årstestet idag också då vi är iväg hela dagen imorgon... 
Aja, jag har ju hela kvällen på mig så får väl hålla på tills jag är klar helt enkelt!
 
 
 

Kommentarer
Ponnydressyr - Nathalie

Fin häst på bilden :)

2013-05-17 @ 22:36:44
URL: http://ponnydressyr.se
Elin

Jobbigt med tidiga morgonar... Men det är ju rätt så härligt att ha fullt upp ändå :)

2013-05-18 @ 07:23:22
URL: http://hopelessdreaming.blogg.se
Hanne

sv; ja men eller hur. Får ungefär samma kritik varje gång, kan be mamma både att berömma mig och säga att jag ska trampa ner hälarna och hålla in armbågarna 8)

Lyckat till imorgon på treårs :)

2013-05-18 @ 10:42:28
URL: http://hannemattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON