Hemma...

Då var man hemma efter en känslosam dag i Karlshamn.
Har varit på begravning idag och det är alltid lika tråkigt... Usch, många tankar och mycket känslor som rör om hos en... Har tagit farväl av en väldigt betydelsefull människa i mitt liv, en släkting som jag vuxit upp tillsammans med nere vid vår sommarstuga i Blekinge.
 
 
 
 
Hästarna har som sagt fått vila idag. Försökte mocka så mycket man hann innan jag skulle jobba vid 7:15, så klockan ringde redan vid 5:00 idag... Sedan jobbade jag till 11 och vid 11:30 skulle vi åka så det var snabba byten där!
Men får tacka Alicia och även Emelie som var här och gjorde i ordning det sista och tog in våra små hästapållar idag! =) Tusen tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON