Långhelg!!

Woho, hemma från jobbet och långledig!! Underbart :D
 
 
Står mycket ridning på schemat idag. Klockan 16 ska jag vara iväg och hoppa två hästar i ett annat ridhus. Sedan hem därefter och rida Lupol, Eron och Recycle. Blir nog en helkväll i stallet tror jag allt!
 
Lupol och Eron ska ridas ut.Håller på att tjata lite på att syster Emelie ska hänga med på Lupol så vi får se hur det blir... 
Därefter ska Recycle ridas i paddocken... Hennes plast på den opererade hoven sitter lite löst just nu så vågar inte ge mig ut på skogsvägarna och hårdare underlag för är lite rädd för att det släpper då... Tur hon ska till hovis på måndag igen!
 
 
Nu ska jag ut och mocka litegrann innan det är dags att åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON