Lugn vecka

Onsdag idag och halva veckan har gått, härligt!
 
Lugn vecka denna veckan med hästarna. Lupol och Recycle behandlades med pharmalight i måndags, och idag har Lupol fått nya skor. I och med Lupols sår från tävlingen i fredags med så skrittas han bara just nu i hopp om att snart vara fit for fight igen!
 
 
Bästa hovslagaren Mats!!
 
 
 
Så den enda hästen som rids fullt ut denna veckan är Eron, och det är ju inte sådär jättemycket att rida i och med att han bara är 4 år. Så idag har vi bara lullat runt i skritt på mysiga stigar i skogen. Lagom motionering tyckte nog både han och jag idag!
 
 
 
Imorgon får det bli lite lätt motionering med Lupol och Recycle i paddocken, medans Eron åker iväg på hoppträning.

Kommentarer
Tuuli Elmgren

Sv; Åh tack!

2013-05-29 @ 22:10:32
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Jessica

Sv: Ja visst är det så! Ju bättre det går ju högre mål sätter man ju upp :)

2013-05-29 @ 22:25:56
Jessica

Glömde visst halva kontaktgrejset :P Så, nu är det med också ^^ Är ju ingen anonym jävel direkt, haha.

2013-05-29 @ 22:26:58
URL: http://vinna.blogg.se
Ponnydressyr - Sara

Sv: Tack så mycket, visst gör det? :D

2013-05-29 @ 22:49:26
URL: http://ponnydressyr.se
linnea

Ååh saknar verkligen bästa hovslagaren mats!!

Svar: Ja det kan jag tro!! Han är bäääst :D
Henny Vinlöf

2013-05-30 @ 08:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON