Ordning och reda!

Äntligen är garderoben på plats helt och hållet, och nu börjar även den fyllas med olika saker.
 
Som ni ser består den av 3 hyllor. Den översta hyllan består endast av sjukbeslag, den andra av lite olika saker så som vantar och sporrar, och den tredje av sådant man ska ha med på tävling typ skydd och förstahjälpen-låda.
 
Nederst är det en klädstång där vi hänger in stövlar, säkerhetsväst, extra regnjacka och klippkläder.
 
 
Allting är inte inne ännu då vi måste köpa några fler korgar först. Men det blir riktigt bra!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON