Söndag

Hej på er!
 
Har ni haft en bra helg i solen? Min har varit jättebra än så länge så den kommer nog sluta fint med förhoppningsvis!
 
 
Igår var jag först iväg med Lupol på dressyrträning. Gick riktigt bra även om det börjar bli väldigt svårt nu enligt mig, väldigt mycket häst att rida när man sätter så mycket tryck i Lupol så jag var typ helt slut efteråt...
 
 
 
Sedan red Emelie Eron och jag red Recycle. Gick bra med båda två!
 
Kvällen spenderades med fina vänner i Jönköping. Riktigt trevligt som vanligt! =)
 
Jag och Hanna igår!
 
 
Idag blev det finfrukost med baguetter, melon, mango, juice och wienerbröd vid Rocksjön, Sååå mysigt även om det blåste lite kallt emellanåt...
 
Väl hemma har jag ridit Chicca i skogen en runda tillsammans med Emelie och Lupol. Nu ska jag ut och rida Recycle! =)

Kommentarer
Evelina Blomqvist

Åh vart var ni? haha jag var ute i Jönköping för första gången igår!

Sv: Utom Liten så har jag min egen, ett nioårigt hittebarn, och så rider jag lite andra hästar åt folk i stallet och så haha.

I vanliga fall jobbar jag nere i Skåne på AW Sporthorses, och ska dit igen om en månad - men jag kommer tillbaka till Småland i höst! :D

2013-05-05 @ 21:12:00
URL: http://epicevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON