Tävling

Idag står det tävling på schemat med Lupol i Bankeryd. 
Önska oss lycka till!!
 

Kommentarer
elin

sv: Hej!

Nej , jag hann inte inte se er hoppa eftersom louise och jag var tvungna att åka hem innan :/

Men ska försöka få lite bilder på er på nästa pay & jump om du är med och om vi kan stanna där så länge :)

2013-05-11 @ 14:52:56
URL: http://elinohrn.devote.se
Tuuli Elmgren

Sv; Tack så mycket, och ja det har jag :D

2013-05-11 @ 19:24:48
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Elin A

Hoppas det gick supeeer bra för er! Hållt tummarna! :D

Svar: Tack!! Det gick jättebra! =)
Henny Vinlöf

2013-05-11 @ 21:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON