Lördag

Då var det redan lördag kväll!
Tiden går fort, särskilt när vädret är så fint.. Gäller att ta vara på dessa dagarna nu innan det riktiga höstrusket infaller sig ;)
 
 
 
Dagen har spenderats på ridskolan, för att kora årets klubbmästare i hoppning. Jag var endast funktionär idag, riktigt skönt att slippa all stress när man själv ska hinna rida samtidigt som man är banbyggare...
Men det var en lyckad dag med maximal spänning ändå in till sista hindret! Kul =)
 
 
Därefter har jag ridit mina egna 3. Eron och Recycle fick sig en tur i skogen och Chicca fick röra sig lite på ridbanan. Kändes riktigt fin idag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON