Lupol

Många som frågar och undrar över hur det är med Lupol nu för tiden.
 
 
Allt omkring Lupol är ett rättså jobbigt ämne för mig. Vi känner varandra utan och innan, och vi har så himla roligt ihop! 
Vi har haft en del år ihop nu, och trots förbannat mycket motgångar med blod, svett och tårar (ja, ni som känner till oss vet nog hur mycket jobb denna häst har krävt genom åren!!). Men vi har kommit varandra sjukt nära och jag ser direkt om något inte står rätt till.
 
 
Nu har han tyvärr varit skadad en period, mycket konstig hälta som många veterinärer har undrat över och ingen har riktigt kommit fram till vad det är och vad det beror på...
Men nu han är i alla fall friskförklarad från hältan. En längre vila väntar och sedan en lugn igångsättning igen.
(Jag vill inte gå in i för djupa diskussioner om detta här på bloggen.)
 
Jag vet inte så mycket själv om allt ännu, mer än att jag och Lupol med stor sannolikhet har gjort våran sista tävling ihop... 
 
 

Kommentarer
Johanna Brogård

<3

Svar: <3
Henny Vinlöf

2013-10-09 @ 09:26:41
URL: http://johannabrogard.devote.se
Linnea

<3<3

Svar: <3
Henny Vinlöf

2013-10-09 @ 21:23:04
Emmi

Nej men vad tråkigt :( . Jag hoppas verkligen det löser sig till det bästa , man fäster sig mycket för sina hästar det är nåt speciellt med dom :)

Svar: Tack! Ja, man gör ju det..
Henny Vinlöf

2013-10-11 @ 15:14:47
Sofie

Men gumman, fy vad tråkigt! :(
Hoppas verkligen att allt löser sig till det allra bästa, det förtjänar en sån guldklimp som du <3

Svar: Tack snälla du!! <3
Henny Vinlöf

2013-10-12 @ 20:47:34
URL: http://countmeamongyoursaints.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON