Modern Horse

Ville bara tipsa om några jättebra produkter!
 
Allting kommer från märket Modern Horse. Och genom mig kan du köpa dessa produkter för ett superpris! Varorna kostar ungefär 3 gånger så mer om man köper de i butik...
 
 
1. Ett nät-täcke med fleece över ryggen för att hålla de viktiga kroppsdelarna varma. Ett perfekt täcke, antingen att ha på sommaren eller att ha under ett annat täcke nu denna årstiden. Jag själv har 3 stycken! Används mest av alla täcken i stallet skulle jag tro! =)
250kr.
 
 
 
2. Ett ridregntäcke med "hål" för att trä ur stigbyglarna.
Har själv ett sådant här och använder det till tävling och träning. Ligger ständigt i transporten och kommer ofta till användning! Perfekt att ha över hästen när man skritter fram eller när man själv ska gå banan eller liknande, och det är väldigt regnigt ute. 
279kr.
 
 
 
3. Ett klassiskt fleecetäcke med maggjordar, ett täcke man aldrig kan få för många utav. Perfekt att ha både i stallet och vid transport, detta kan man i stort sett använda till allt! 
250kr.
 
 
 
4. En svart softshell-jacka. Jätteskön och perfekt att ha under vår och höst. Lagom varm och håller emot vind. Blir det lite kallare kan man bara ha på sig en väst över. En snygg, skön och smidig jacka, med praktiska fickor med dragkedja. 
400kr. 
 
 
Sedan finns det även 
 
 
 
5. Snyggt blått schabrak med mörkare kant 150kr.
Och
6. Benlindor i fleece-material, 100kr för 4st.
Superbra att ha hemma eller vid träning, matchar snyggt med alla färger! 
 
 
 
Om någon är intresserad och vill köpa någon, eller flera, av dessa produkter, som jag också använder och är jättenöjd över, var god och kommentera detta inlägg så kopplar jag er vidare. Glöm ej att ange mail-adress!!
 
 

Kommentarer
HELENA MAGNUSSON

Jag är intresserad av det med fleece på ryggen ett 145 och ett 135👍

2016-08-06 @ 11:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON