Revansch!

Åh sååå skönt!
Var iväg och tränade med Recycle idag för Lasse. 
Har grämt mig så över min usla instats på träningen i torsdags att jag skulle gräva ner mig om jag inte skulle kunna få åtgälda det förrän nästa vecka igen. 
Ringde Lasse i söndags och tränade idag, och viiiilken skillnad! Idag gick det som det ska igen :D
 
 
Man glömmer så lätt bort att det idag var hennes 3e hoppträning i livet, och den som jag inte tyckte gick så bra i torsdags var bara hennes 2a... 
Hon gör det så lätt hela tiden att man kan tro att hon är hur rutinerad som helst! Men det är ju det hon inte är...
 
Skönt i alla fall att få en bra känsla i kroppen igen, och jag kan nu kategorisera mig själv som en godkänd ryttare igen efter att ha kravlat bland kategorin "urusel" sen i torsdags!
 
 
 

Kommentarer
lisa

Hahaha, verkligen! Idag när vi satte oss i bilen innan vi skulle åka hem så hörde vi ett gäng utanför som sa "det finns fotfarande plats i bilen, och vi fick ju lite pengar över så vi går in igen!"

Haha, man är ju helt galen.. Ullared kommer alltid vara ett äventyr! :D

2013-10-30 @ 00:16:13
URL: http://lisacandemyr.blogg.se
Evelina Blomqvist

Till Vaggeryd av alla skithålor! Har tittat på lite lägenheter här omkring och hittade en lagom stor med feta fönster, så jag slog till. ;) Vet inte om det var så genomtänkt, meeen.. det löser sig! ;D

2013-11-01 @ 20:43:27
URL: http://epicevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON