Veckan som gått...

Då var det redan söndag idag, och riktigt dåligt väder!
Får nog bli lite kortare ridpass idag och sedan en kväll i soffan efter det =)
 
 
Har gjort massa roligt varenda kväll denna helgen känns det som! Behövs när motivationen inte är där den ska vara.. Då får man hitta på annat som gör allting lite roligare!
 
I torsdags var jag på hockey, i fredags var jag med massa tjejkompisar och sedan kollade vi på innebandy. Igår var jag först i Vetlanda, gick på stan lite och fikade med Frida. Träffade även en gammal barndomsvän så satt hemma hos han i säkert 2 timmar och pratade om gamla tider! Sedan på kvällen var jag hos Anna en stund och till sist hos min bror för att äta mat och kolla på hockey och film! =)
 
 
 
 
 
Massa roligt helt enkelt, har haft några jättebra dagar verkligen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON